sobota, 5. junij 2010

Matura: matematika

Ravnokar sem razmišljala kdaj smo sploh pisali maturo iz matematike, včeraj, predvčerajšnim... pa sem prišla do sklepa, da je bilo to še danes.
Mešani občutki. Od takšnih, da sem šla še dvakrat brat navodilo, če je bilo res samo tisto zahteva, do takšnih da nisem vedela kako se lotit.
Nimam nobenega dobrega občutka.

Še večji polom bo verjetno umetnostna. Bolj, ko se učim in pregledujem stare mature, manj mi je jasno.

Kup voščil in darilo. Karta za predstavo Fotr. Pa ravno zadnjič sem si ogledovala plakat in si zaželela iti gledat. In očitno je delovalo. Kulj.
Res mi je všeč to malo presenečenje.

Z vetrom v laseh.
In ne vem kako sem prišla domov. Vem samo, da sem se iz centra Ljubljane spravila na avtocesto in potem me je en nemec z zelenim kombijem celo pot živciral.
In da je bilo noro vroče, ker pač ni klime in na avtocesti ne moreš imeti oken odprtih zaradi tistega nadležnega topotajočega zvoka. Tako, da sem se kuhala, ampak sem preživela.

Če zaspiš popoldne je najhujši del tisti, ko se zbudiš in si čisto povožen z izgubljeno orentacijo za prostor in čas.
Nadležno pripekajoče sonce.

Dobili smo datume za ustne. Začnem z najhujšim že navsezgodaj.

Bazar - Tina

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...