petek, 25. junij 2010

Trot

Teoretično je danes praznik. Dan državnosti.


Včeraj nisem imela časa dojeti. Konec je srednješolskih dni. Konec je rutine vsakodnevnega vstajanja. Konec je.
Počitnice so. Počutim pa se grozno. Rabim malce časa, da se navadim zvena besede poletne počitnice. Ki trajajo vse do oktobra.
Sranje.





Nekako ne občutim prav nobenega veselje. Še?
Vse kar mi paše je spanje. In počivanje. Izležavanje. Skratka nič koristnega.
Nisem za koristno. Posode se kopičijo. Odlašam s pospravlanjem in prelagam.



Ampak bo že.
Message in a Bottle. Še en film po romanu Nicolasa Sparksa. Všeč mi je način kako je posnet. Mislim, ko prikazujejo razne "romantične" elemente, ki znajo dati pikico na i kadrom. Zgodba ljubezenska, presenetljiva. Za konec sem predvidevala "happy ending", ampak je bolj učinkovit. Samo poudari bistven del sporočila filma in zgodbo.


Obmetavanje s povštri in smeh.

Glee - Smile

2 komentarja:

Valentina pravi ...

Hm, ja... Moje počitnice so se začele s koncem ljubezni z njegove strani. In pol lahko sam še jokam, ko mi reče, da je dokončno konec naju v smislu, da sva par.
In ja, tudi jaz ne morem verjet, da mi v ponedeljek ne bo treba v šolo. Pa bi šla, ker so tam ljudje, ki me odklopijo od problemov in skrbi, in se cele dneve samo smejem. Doma pa je spet vse kontra...

Kaja Zalokar pravi ...

Oo. Vidm, da nimaš kj preveč obetavnga začetka :S
Res je da si doma si prepuščen na milost in nemilost samega sebe, tko da to včasih zna bit problem...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...