torek, 15. junij 2010

Valeta

Bratova valeta.
Podoživetje trenutkov moje valete. Občutek se je na deleč približal, tistemu, ki me je pestil 4 leta nazaj. Poln pričakovanj, konca in vsega doživetega. Malček ponosa in malček žalosti, ker sem vedela, bom zapustila vse znano in poznano.
Občutek odtujenosti se je zopet naselil vame, ko sem stala na hodniku polnem ponosnih, srečnih ljudi.
Opazovala sem tisto, kar sem zgubila. Tisto, česar nisem doživela in tisto, ki me še vedno pesti.
Polna spominov in razočaranj sem se znašla na istem mestu, prostoru, samo ob drugačnem času.


Po načinu oblačenja predvsem deklet, se je človek počutil kot, da bi ravnokar prišel na maturantski ples. Ko sem si danes preletela naš video, smo bili vsi precej sproščeni proti današnjemu "overdresingu". Zdi se mi, da pretiravajo. Ne rabiš fansi oblek, v nulo zrihtanih frizur in dragih čevljev. Čeprav večinoma niso ravno pretiravale z višino pete, pa vseeno. Včasih je večina deklet nase dala allstarke. Čeprav sama sem izkoristil priložnost za nošenje pet. Ampak, če je bila to valeta, kaj bo šele na maturanskem plesu?


In kolikokrat res lahko izrečeš besedo čas v uvodnem govoru. Ravnatelj, teoretično bivši ravnatelj, je bil v tem primeru prav neverjeten. Če se osredotočiš na besedo samo, postane govor veliko bolj zanimiv in zabaven. Mogoče pa je bil to namen?

Ugotavlam, da je spomin na osnovno šolo nekako grenak, kljub dejstvu, da sem jo nekoč pogrešala.
Kot tisto, ko poješ nekaj sladkega, ampak na koncu posti grenak priokus. Točno tako je izgledalo.


Ampak šele zdaj, ko sem doma v sobi in opazujem, kako ironično vedno nebo joče po vsakem takšnem dogodku, se zavedam kako pretreslo, probilo me je.
Ker tam sem se smejala, fotkala, komentirala ljudi in vse. Ampak tukaj sem sedaj sama s seboj in pred sabo se ne morem skriti.


Naivna sem. Patetična. In razočarana. Nad seboj.
Ker s pogledom iščem... ker upam in ker obupavam. Ker vem, da nič ne bo. Ker je noč oblačna in niti utrinkov ni, ki bi lahko izpolnjevali želje, čeprav še nikoli nobene niso. Ampak tako prekletno naivna sem, da še vedno upam. Upam, da bodo prišli lepši časi.
In da si non stop vrtim spodnjo pesem.

Taylor Swift - Teardrops On My Guitar

1 komentar:

Unknown pravi ...

love that taylor swift song xxxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...