nedelja, 27. junij 2010

Rosa

Ni bilo bujenje ob 6ih zjutraj. Moj pes je uvideven, vsaj do mene. Bilo je bolj okoli osmih. Ko se je sonce že dvignilo nad strehe hiš in ko vročina še ni pritiskala na vse.
Samo kratek sprehod do osvežitve in nazaj. Čevlje sem popolnoma premočila. Zaradi rose.
Dojela sem, da je voda še ledeno mrzla in da to ni za moja stopala in se bosa sprehajala po travi.
Za kratek čas, ampak bilo je prav osvežujoče.
Mali beli pes. Verjetno kakšen angleški buldog ali pa kaj takšnega. Psička se je noro zaganjala, Ron pa ni bil nič manj igriv. Zabavno ju je bilo gledati.




Ujeta med poker in nogomet, si je moja utrujenost vzela svoj čas in tako sem zaspala kar na kavču, vse dokler nista starša prišla domov. Iz tridnevnega odmika v svoj svet. Meditacija.



Največji šok dneva pa sta bila stara starša na kolesu. Dobesedno. Sicer ne vem kaj je redekeje, onadva ali jaz na kolesu.


Poker. In navodila mojega brata. Smeh nastane pri vsem tem. In samemu blefu.



Razna dejstva. Vrela voda. Joga. Meditacija.
Peka pice. In interesantna nabava. Pike.
Film She's Out of My League je prijeten za sprostitev. Nič drugega.

Michael Jackson - This Is It

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...