torek, 22. junij 2010

Zapletanje

Prezadnja ustna. Prišla sem do sklepa, da sem se s to ustno maturo in maturo nasplošno že odvadila vstajanja ob 6ih, zato sem se danes vrnila v nekoč ustaljeni ritem zaspanosti. Šolske stene se v tem primeru zdijo popolnoma primerno sredstvo za naslanjanje.
Angleščina. Protest. Vraževerje. Knjiga.
Mislim, da je bil to še največji kiks od vseh ustnih matur do sedaj. Ni moj predmet in dvomim, da kdaj bo.

Še vedno trdim, da bom pogrešala Križanke, kar že počasi občutim. Samo še jutri.
Danes, ko sem razlagala, kakšna so bila ta štiri leta, sem se dokončno prepričala, da so bila resnično čudovita.
Poleg tega pa sem ugotovila, da tudi sama nisem več dekle katero sem nekoč bila. Čas, prostor in okolje imajo vpliv na človeka, njegove spremembe.
Tudi name je vse skupaj vplivalo.

Nekako mi ni bilo do nikakršnega potepanja, saj je bilo čisto prezgodaj. Obsedela sem na železniški ter se na peronu kratkočasila z risanjem. Močno me je razveseljevalo dejstvo, da imam skicirko seboj.


Telefonski klici. Sms-i. Dogovarjanje. Pregovarjanje. Sklepi. Ugotovitve. Telefon ni nehal zvoniti in če sem porabila 200 minut se sploh ne bom čudila.
Vsi načrti za prihodnje dni. Vsaj nekaj moramo biti dogovorjeni.

Naletela sem na zanimive projekte. Oblekica, ki je bila nošena v različnih kombinacijah eno leto. Za dobrodelne namene.
S tem sem prišla tudi do strani z ogrinjali. Jaz tudi.
S Saro sva s skupnimi močmi prišli do ugotovitve, da bi lahko tudi jaz sodelovala pri Cosmo maturi, če bi sploh vedela za prijave in vse to. Mogoče bi pa bila zanimiva izkušnja. Ampak zaključi se jutri in drugo leto bodo druge maturantke. Verjamem pa da so punce spoznale veliko zanimivega.

Glee. Še zadnjič. Všeč so mi zadnji deli. Ker ni takšne drame in nadležna žena se je ločila. Samo nekatere trenutke sem ignorirala, ampak konec je zanimiv. Mislim, precej učinkovit.

Pijača z Urško. Klepet za nazaj in naprej. Z jabolčnim in vodo. Ter majhnim posladkom.

Jaap - Don't Stop Believin'

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...