petek, 4. junij 2010

Moj dan

Moj dan. Moj praznik.
In vse najboljše zame. Oh, ja.


Resnično me je razveselil kovček/potovalka s super potiskom. Sedaj pa lahko kam grem.


Še zadnjič najstnica s številko devet na koncu. Ne morem verjeti.
Bilo je bolj pretirano učenje kot kakršnokoli praznovanje. Matematika in umetnostna zgodovina. Ampak sem preživela.
S kupom čestitk in nekaj darili. Preveliko količino čokolade. In češnjami za zajtrk.


Jaz in moje lanskoletno darilo na sprehodu. Črn kuža Ron. Sama v krilu, balerinkah in vijolični srajčki, skozi gozd s psom ob strani. Zdelo se mi je, kot da voham tisto soparo, ki nastane na morju, sredi poletja in jo oddajajo iglasta drevesa.
Samo da ni bilo sredi poletja. Ni bilo morja. Samo jaz in pes, sredi gozda.

Mehek povšterček in Urška na obisku. Tri mesece je predolgo.

The Beatles - Happy Birthday

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...