torek, 8. junij 2010

Seks v mestu drugič

Ni bilo obveznosti. Samo malce počitka, ki se je prevesli v čisto drugačen izid.

Sprehod do trgovine in nazaj. Po vročem, žgočem soncu. Krilo. Natikači s polno peto.
Zadnje čase sem vedno nekaj centimetrov višje od tal, kot bi bila običajno. Všeč mi je ta občutek. Čeprav mi gredo članki o škodljivosti le tega očutka in škodljivosti pet blazno na živce. Če pa mi je všeč in nisem prav veliko bitje.

Oblekčasta oblekica. Stlačena vanjo in z malce previsokimi petami za normalno vožnjo, sem že čakala na vlak. Kako sem se že naveličala čakanja na stvari ali ljudi.

Vlak. Hladno. Zunaj. Vroče. Trola. Nevzdžno.
Sploh, če te pri tem na vsak nekaj minut torbica sune v glavo. Oh...

Šoping pred filmom. Kaj sem že pravila, oblekc ni nikoli preveč, kot čevljev tudi ne.
Zopet imam tako luškano belo, malce krem, oblekčasto oblekico. Noro luškana.
Resnično se ne morem več upirati.

Seks v mestu 2. Kako obožujem te filme in to serijo. Za dve uri in pol oziroma mislim, da še malce več sem bila izgubljena v popolnoma drugem svetu. Ujeta v neresničnosti filma, ampak je prijalo. Preveč.
Mogoče sem tudi zato "nora" na filme in serije. Da izginem za nekaj časa, nekam.
Vizualni učinki tega filma so tako zelo neverjetni. Vse te barve, vsa ta scena, glasba in vse... osupnila sem. Za dolžino filma.
Vedno moj. Vedno tvoj. Vedno najin. Kako lep je ta stavek. Všeč mi je zven.

Najbolj všeč pa mi je del, kako Carrie obravnava teme. Sam način kako razmišlja, kako se loti. Ko se dogaja zgodba in vse, ona pa se ustavi v času in razmišlja, kaj se bo znašlo v njenem članku ali naslednji knjigi.
Tudi sama včasih, no precejkrat to počnem. Ko se dogajanje okoli mene za trenutek prav filmsko ustavi, jaz pa sestavljam besede, ki tvorijo stavke, ki so zapisani potem. Ali pa vsaj upam da bodo, če jih ne pozabim.
Imela bi njejo stanovanje. Tisto prvo in bi tudi jaz pisala. Resnično, kdo bi se branil takšnega majhnega, nadvse prikupnega stanovanja.
Ko se zamisli in si reče: "kaj če"... in primerja med seboj. To mi je všeč pri celotni seriji tega, posledično filmih.

Poleg vseh barv, ki so ustvarjene mi je všeč glamur. Bleščč. Kič. Vsi možni vizualni efekti, ki me pritegnejo. Čevlji, raznolike obleke, predvsem pa čevlji. Materiali, plapolanje, polzenje oblek skozi prostore. Čeprav je pretirano v neverjetno skrajnost, so kombinacije že obupne, vse skupaj v tem filmu občudujem. Zaradi same predstavitve.
Poleg vsega pa so tudi sami odnosi med vsemi nekaj posebnega. Čar je definitvino v zraku. Ob tematski pesmi Seksa v mestu. Slišim jo še sedaj, da mi odmeva v ušesih.

Meni je bilo nadvse všeč. Totalno sem navdušena. Sploh si nisem delala nobenih utvar pred filmom, zato nisem razočarana.
Vse skozi so obdržali dogajanje, ki me je pritegnilo vsakič znova. Vsi komični elementi in elementi, ko si za trenutek zadrževal sapo, da bi videl kaj se bo zgodilo.
Vse skupaj je samo fantastično.

Sex and the City 2 - I'm woman

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...