sreda, 23. junij 2010

Še zadnjič

Konec.
Res dejanski konec.

Tako za mojo srednjo šolo kot za naše nogometaše.
Še zadnji ustni. Likovna teorija.
Spet smo se precej smejali. Ampak danes sem bila prav grozno, nervozno živčna.

Potem pa sem obsedela.
Sama v Križankah.
V praznih, z vetrom obdanih.
Nekako je bilo vse nekako kot nekakšen poslovilni ritual. Z nasmehom in iskrico v očeh. Res mi je bilo v čast, da sem lahko obiskovala to šolo in preživela srednješolska leta ter kar nekaj časa tu.

Slovenijo je zajela nogometna evforija, ki se je precej klavrno končala ravno ob koncu naše tekme. Še sama sem okoli skakljala z majico I feel South Africa.

Na vlaku pa sem se po neverjetno dolgem času razvajala z glasbo iz mojega telefona, saj sem bila končno sposobna kupit slušalke. Občutek je skoraj neopisljiv.

Sedaj pa letim na Cosmo party. Jutri pa direktno na obalo se male posončkat.

Rolling Stones - You Can't Always Get What You Want

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...