nedelja, 6. junij 2010

Slovenija ima talent

Bil je samo privid. Iluzija na strehi. Posledica neznosne vročine. Ampak, ko bi bilo to res. Bil je resničen. Jaz pa... ostanem brez besed. Samo nasmeh, en sam butast nasmeh.
Ko bi bila vse skupaj samo fatamorgana, saj bi se najraje skrila v senco. V tisti del, kamor pogled ne seže.
Vroče, prevroče je.

Pretiravam z učenjem, a še vedno nič ne vem. Nekaj se mi sanja, ampak nič ne vem.

V Sloveniji dejansko je talent. Večina teh finalnih nastopov je bila takšnih, da si samo gledal, brez besed. Sicer pevcem ni bila kaj v prid ta dvorana Tivoli. Ne vem, ali jo niso znali izkoristiti, ali imajo tak glas ali pa se je to slišalo preko televizijskih sprejemnikov.
Vid in Peter sta mi sicer delovala kot dva pingvina na odru, ampak vredu.
Samo zadnji trije nastopi so bili absolutno neverjetni. Mala Lina. Maestro. Maja.
Sama sem sicer navijala za Majo, ki je slovenska slavka, slavkinja in podobno kot sta poimenovala Peter ter Vid.
Nekako se ni izšla ne moja podpora in nisem dobila ne avta (smeh), ker je šla zmaga v roke mali zvezdici. Resničnemu talentu, ki pa je mogoče še kanček premlad za vse to. Pa vseeno.

Maja Keuc - I got trouble

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...