petek, 15. julij 2011

Harry Potter in zaključek zgodbe

1090739 besed.
3363 strani.
199 poglavij.
17 ur in 14 minut.
8 filmov.
7 knjig.
1 zgodba.

Zgodba o fantu, ki je preživel.
Harry Potter in Svetinje smrti. Drugi del.


Film ni epski. Knjiga je.
Film je zgolj dober. Le bleda senca napisanega.
S hudimi efekti. Zgodba je medla.

Ne spoštujem ljudi, ki ne znajo cenit tišine. Ne spoštujem ljudi, ki glasno grizljajo ob najbolj emocionalnih trenutkih. In ne maram kina.
Toliko o tem. Saj se skoraj nisem pustila motit. Prišla sem uživat v filmu.
Sama. In fino mi je bilo. Ker rada zadržim vse občutke in jih čisto počasi predelujem. V tišini. Z nasmehom.

Če je film vreden slabih 6€, je domišlija, ki je naslikala podobe ob branju knjige popolnoma neprecenljiva.

Mogoče sem upala, da mi bodo uspeli pričarati tisto, kar sem jaz videla ob branju knjige.
To vem, da je nemogoče. Samo so nekaj prizorov spremenili.
Poljub med Ronom in Hermiono je v knjigi najbolj kul stvar, zaradi komentarja in vsega. Tukaj je pa, hmm ja. Kulj je.
Neville preseneča. Kot igralec, kar sem že omenjala. In kot lik v zgodbi. Ima prav nekaj komičnih momentov, kjer je pravi car.
Zanimivo je, da so skoraj obšli smrt vseh junakov. Da so le mimogrede pokazali. Za trenutek, dva.
Rabim še podoživeti. In pustiti, da preteče nekaj časa.

Mogoče je to dobra stvar. Da mi niso uničilo podobe. Samo drugačno so mi dodali. Hm.
Ker ko bom brala knjigo, ne bom videla podobe v filmu, ker je drugačna. Še vedno bom imela lastno ustvarjeno.
Cenim ga kot sam film, ne nadomestilo za knjigo.

Všeč so mi efekti. Všeč mi je glasba. Pokrajina.
Da te ujamejo in ne spustijo dobri dve uri.
Nisem mogla zadržati solz. Mogoče je dobra stvar, da je v 3D, da imaš očala.
Mene je zgodba Snapa presunila in odreagiram, ker vem kako se je spremenil občutek. Raws, v slovenski verziji, je najbolj nenavaden lik. Preseneti. In seže do srca. Meni je.

Se mi je pa zaključek zdel čudovit. Na peronu, ko se srečajo čez devetnajst let z novo generacijo. Vsi zabavno postarani. Ker je bilo tako, kot da zgodba bo vedno živela v nas, le v življenju moramo obrniti list.
Epsko zaključilo. S pesmijo. S pesmijo, ki je tema Harry Potter filmov.

Ko sem stopila ven iz dvorane z simbolom svetinj smrti za vratom in počasi korakala proti avtomobili sem se počutila drugače. Pomirjena sem.
Ker te knjige in filmi so bili del mojega odraščanja. In mislim, da je danes prišel trenutek, ko sem tisti najst pustila za seboj. Sedaj sem stara dvajset.

In še pesem. Ki bo vedno pričarala nasmeh na obraz. Ki je most med videnim in prebranim. Ki te v trenutku vrne nazaj. To je pesem, ki pričara magičnost.
Bil je najlepši način odrasti s to zgodbo.

Harry Potter - Hedwig's Theme



5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Zelo dobro napisano, tako kot vsi ostali blogi. :)
Prav vidi se tvoja ljubezen do Harry Potterja, prav pričara tisto čarobno vzdušje, prav tako pa tudi vzdušje, ko nastopi konec. :)
:)

Kaja Zalokar pravi ...

Hvala :)

AljA pravi ...

Ko sem pred dnevi videla naslov objave, sem takoj zaprla blog :). Nikoli nočem prej, preden ne pogledam filma, slišat, kaj menijo drugi o filmu. In tako je bilo tudi tokrat.
No, zdaj sem ga videla, tudi v 3D, kar me je na začetku malo motilo, ampak bolj je šlo proti koncu, bolj so se moje oči navadile tega pogleda pa še film s svojimi efekti je dobival 'pravo' podobo. :) In ja, tisti del, ko se razleti na koščke je veličasten.
V glavnem film mi je všeč, zajeli so glavne stvari, če odštejem te smrti, ki so jih res mimogrede pokazali in smo s tem tisti, ki smo prebrali knjigo, v prednosti (no, to smo bili tako skozi celoten film, ker se mi zdi, da je blo kr fino poznat celotno dogajanje; ne vem, kako so tisti, ki knjige niso prebrali sploh razumeli zgodbo). :)
Rawsova zgodba se me je že v knjigi zelo dotaknila in tudi pri filmu ni bilo nič drugače - prav moraš se 'zjokat'.
Pa kačo bi tudi lahko v kako svetlečo kroglo dali :D.
Vse si spet super napisala ... tudi moja podoba je drugačna kot v filmu in prav všeč mi je, da je tako. :)
Mimogrede - ful lep obesek :))- se ga da kje pri nas/v tujini dobit ali je homemade? :)

In še to - glede kokic in ostalih šumečih predmetov v kinu - prepovedala bi jih! - to so bile moje misli prvih nekaj minut filma - ker naj se ne bi prišel v kino basat s kokicami (ker te v temi nihče ne vidi - tak občuek sem dobila :D), ampak prideš gledat film in v njem uživat. :) Se opravičujem za 'izpad', samo je res zeloo moteče, ko skozi 3/4 filma v ozadju, poleg sebe in spredaj slišiš šumenje papirčkov, kokic, odpiranje kokakole, raztresanje čipsa in potem še po koncu filma vidiš, kakšno razdejanje so pustili za sabo.

In ja - film ni epski, kjiga je. :)))

Kaja Zalokar pravi ...

Sej prav, da si to nardila, ker preveč povem verjetno. Ker sama nisem hotla niti enga trailerja pogledati pred filmom. Nisem hotla nč slišat in čimprej sem hotela na lastne oči videt :)
Ma sej 3D je biu kul. Ta mi je bil fantastičen. S delci. S pepelom. Al karkoli je že blo.
Ampak najbolj me moti to, da je Harry na koncu zlomu palco - ob tem prizoru sem se pomoje kar mal dvignla iz sedeža. Ker so spremenili vse.
Če bi bila js v takem svetu bi se zih ukvarjala z zakonom o palicah (wand law). :D

Obesek je homemade. Malo fimo mase. Drugače jih majo pa mislm da na etsy-ju.

Poleg tega pa kokice niso najbolj prijetnega vonja. Tud sama se sprašujem, kaj potem delam v kinu.
Poskušam uživat v filmu?

AljA pravi ...

Jaa, točno, to s palico je tudi mene 'prizadelo', ker bi blo stokrat lepše, če bi si popravil svojo staro zlomljeno, tako kot v knjigi in se ji potem odpovedal, ne pa da jo je kar zlomil. Se mi zdi, da so poskušali nardit ta film čim bolj neodvisno od prejšnjega dela, tisto, kar pa se je neposredno navezovalo nanj so pa še enkrat pokazali - npr. tista košuta. :)
Pa ti prebliski oz. počasni posnetki so mi tud bli ful dobri, prav dajo neko 'poslovilno razsežnost' (ne vem, če ta beseda obstaja, samo tako se mi je zazdelo :))
Hihi, wand law :)) - dobra je ta. Jst bi se pa kr zdravilcem pridružila :).

Hvala, bom pogledala malo. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...