petek, 13. avgust 2010

Petek trinajsti

Kaj se ti zgodi, če ti črna mačka prečka križišče z leve proti desni na petek trinajstega?
Kdo bi vedel, saj ga bo kmalu konec.

Danes nisem za črnobele filme z ljubezensko tematiko sredi vojne. Casablanci nisem v nobeno korist. Gledam, a ne sledim. Poslušam, a ne slišim. Rabim kavč, velik zaslon in mir. Tako na stolu, ko sem bolj radovedne volje in nenehno nekaj klikam, se tega filma res ne bo ogledalo. Pa drugič.

Vidim, da sem zalogo, ki jo predstavlja pesem z besedilom "Boom boom boom boom, I want you in my room, let's spend the night together, from now until forever" že porabila. Pa toliko o tem.

Bolj sem danes za prevažanje do Tuša in nazaj. Za kroženje v krožiščih, ker imam štiri strastne navijače za še ene krog. In pritoževanje, zakaj za vraga ni sklopke.

Do solznih oči pa me je spravil poster za prihajajoči film Harry Potter in Svetinje smrti, ki nosi napis: "It all ends here" skupaj z uničeno in zažgano Bradavičarko v ozadju. Ne morem verjeti, kakšne emocije lahko sproži en sam pogled na določen plakat/sliko.
Ker vem, kakšen naval čustev je bil ob zadnjih besedah zadnje knjige. Ob tem, ko sem že zaprla vse skupaj si nisem mogla pomagati in sem spustila čustva na dan. V samoti, sredi noči, ko sem končno dokončala še zadnji del. Še epilog. In to je bilo to.
Razni članki o tem, da bodo še filmi in da bo Harry živel naprej mi niso prišli do živega, saj nisem mogla verjeti, da se je končalo. Po toliko letih. Toliko pričakovanjih in napetih trenutkih. Pri tem, da sem uzela junake za svoje in s strahom prebirala kaj se jim bo zgodilo. Da sem bila totalno šokirana in raznežna, ko jo je skupil vilinec Dobby (Trapest) in žalovala za dvojčkom. Izbirala najboljše citate iz knjige, ki se jih ne spomnim več razen: "Here Lies Dobby, A Free Elf"
Pogrešam te knjige. Pogrešam pričakovanja, smeh. In branje v pozne nočne ure.
Poleg tega pa je Kenda poustvaril ta občutek in neverjetno čudovito prevedel knjige, ter jih prinesl bližje nam. Moram se lotiti zadnje v slovenščini. Bi bil že čas.

Zjutraj je bilo precej podobno sodnemu dnevu. Lilo je iz škafa. Grom je tresel šipe na oknih. Mi pa smo sedeli in opazovali bliske luči v daljavi ter šteli razliko med strelo in gromom, ter preračunavali kilometre.

Mat Kearney - All I Need

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...