sreda, 25. avgust 2010

Nalepke

Danes sem en mali klopčič. Nemočna in nezmožna. Lahko bi zvita na boku ležala v nedogled, dokler ne bi čutila ničesar več, ampak vse hkrati.

Počutim se bedno in popolnoma nekoristno. Nepotrebno.
Zganjam melanholijo ob misli, da bodo vsi za Bežigradom, ko bom sama preživljala dneve v centru in morala na novo navezovati stike, sklepati prijateljstva. Ampak ravno sedaj, ko sem se vsega navadila. Ko sem se razvadila s konstatno bližino ljudi, ki so me sposobni prenašati. S katerim lahko v istem dnevu pokažem vsa razpoloženja pa bodo še vedno tičali z menoj.
Tako pa bom vsa negotova stala pred ljudmi, kateri bodo z leti ugotovili, da ne vedo nič o meni, čeprav so preživeli lep čas z menoj. Se dogaja in sem tudi že slišala ravno takšne komentarje nekoč.
Ker se preveč navežem na ljudi in potem odidejo. No, ali pa jaz grem. Vsaj mislim, da je tako.

Do takrat pa imam še en mesec počitnic.
In lahko v miru printam in režem nalepke. Ter se počutim obupno.

Bon Iver - Skinny Love

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...