nedelja, 15. avgust 2010

Zapleten postopek

Vpisna zadevščina, list, kakorkoli je precej zapletena zadevščina. Ne vem, ali sem jaz butasta ali pa so navodila čudna. Jutri se bom posvečala in razvozlavala to.


Živa kubanska glasba, ki jo je cel dan veter prinašal skozi odprto okno. Pri sosedih so imeli ti Kubanci resnično veselje.

Razgarnila sem velik list in vzela svinčnik v roke. Kako osvobujoče.
Vse skupaj je sicer bolj v povojih, ampak počasi se daleč pride.
Začela sem z grafično tablico. Nadaljevala s skicirko, ampak sem presedlala na velik format, na katerega sem se čez ta štiri leta tako razvadila. Vse samo zaradi ideje iz katere je nastala nova in nato nova. Bomo videli, kaj bom jutri prineslo.

It's Complicated. Cela družina zbrana na kavču. Zjutraj. Smejoča se. Kako zabaven je ta film in kako kul je Streepova. Ta res oblada.
Zanimiva zgodba ločencev v srednjih letih. Ne tisto o zaljubljanju in ženskah, ki so nekaj čez 30 in obupno iščejo moža. Zgodba o osebah, ki sta dorasla v življenju in imata odrasle otroke, vsakega ujetega v svoj ritem. Zapleti in razpleti. Z medlim koncem. Edino ta del mi je malce manj pri srcu, drugače pa je film super.
Poleg tega pa ima zelo všečen izbor pesmi, ki pritegne ob gledanju.

Splice. Znanstvena fantastika. Zgodba o človeškem mutantu. O eksperimentih in vpletenih čustvih. Z zelo zanimivim koncem. Hh.
Drugače sem ga gledala v pomanjšanem oknu s prižgano lučjo, saj ima ponekod oznako grozljivka, ampak je samo triler. Znanstveno fantastičen.
Ljudje imajo tako neverjetno željo po eksperimentiranju z geni, da jim vsak izgovor prav pride. Kot ta v smislu reševanja človeške vrste pred neozdravljivimi boleznimi. Kaj nam to pomaga, če nas bo pa potem nova vrsta pokončala.
Bitje sestavljeno iz vseh elementov. Lahko leti. Lahko diha pod vodo. Ima rep z žrelom. In človeški nagon po ubijanju. In ta stavek je bil najboljši: "Niti ena njena živalska komponenta
nima karakteristik napadalca. -Obstaja pa človeški element."
O tematiki morale. Kaj je prav in kaj ne. Kje je meja.


Oh. Obožujem zgodbe o Harry Potterju. Ravno končala z drugo knjigo. Vse v originalnem jeziku. Ne glede na to kolikokrat sem jo prebrala, še vedno se mi zdi blazno zanimiva. Še vedno se smejim. Trepetam. Jezim. Kot bi jo brala prvič. Samo s poznavanjem zgodbe v naprej in sestavlanjem koščkov. Kako zanimivo si je Rowlingova vse skupaj zamislila.

Tom Petty And The Heartbreakers - Don't Do Me Like That

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...