ponedeljek, 30. avgust 2010

Priklenjena na ležeči položaj

Danes sem že skoraj cel dan v ležečem položaju, ker drugega nisem sposobna. Prehlad ali nekaj me je popolnoma pokončalo in ob stanju ali sedenju dobim vrtoglavico in kmalu pristanem na kavču.
Vse ima popolnoma neužiten okus in ne vem ali me zebe ali mi je vroče. Prebavljam zgolj tablete z nekaj kosi kruha pa še to gre bolj tako tako.
Tako, da sem obupno ja. Lahko jamram, saj drugega nisem sposobna početi.

Celo noč sem se zbujala in nisem spala, kar sem pridno nadomeščala čez dan. Sposobna sem bila pogledati fim Salt pri katerem me je od pretirane akcije skoraj zmanjkalo in pojma nimam zakaj se je šlo. Res nisem tip človeka za akcijske filme, ker me preveč dolgočasijo. Protislovno?

Največji smeha pa je bil videti skupine aerobične gimnastike, pri kateri je šest tipov v ozkih dresih poskakovalo na tisti kvadratasto označeni zadevščini. Umrla sem.
Da dejansko tak šport obstaja, sploh nisem vedela. Še manj pa pričakovala, da to moški izvajajo.

Kdo zboli sredi počitnic. Ja, mojih še ni konec. Še en mesec trajajo.

Sons - Aspirin

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...