sobota, 7. avgust 2010

Opečena kot Indijanec

2.8.10



Sem opečena in v roke izgledam kot kakšen rdečekožec. Dobesedno.
Poleg tega sem ožuljena in sem bosa prehodila celotno pot od Koče na Pesku do Rogle, kjer je apartma. Sicer sploh ni bil takšen problem, ker je vse skozi travnata podlaga po kamniti pa so se mi stopala že malce utrdila. Butasti zasledovalni čevli, ki me ožulijo na vsake toliko časa. Ravno takrat, ko mislim, da so te dnevi že mimo.
Ampak kar se tiče mojega počutja in bolečine, pa najhuje še pride. Super dopust. Res.



Nisem ravno pohodniški tip človeka. Očitno.


Družabne igre pa so naše priljubljeno razvedlilo in druženje. Remi. Pikado. Catan.
In še tečaj za varno vožnjo bom očitno morala opravit. Res super. Halo! Nočem tega. Nočem nekoga, da mi spet pridiga kako naj vozim.


Faraoni - Kar je res, je res

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...