sreda, 12. marec 2014

Štiriinštirideset tisoč štiristo štiriinštirideset

Ta faks je vsak dan kaj drugačnega.
Predvčerajšnjim je po učilnici odmeval smeh. Predvsem, ko je bilo veliko ovc, ena pa je bila tjulenj.
Včeraj je vladala napetost in predavanja tipografije pri kateri profesor reče, da je on tako ali pa tako slikar - malo smo se spogledali in začudili.
Danes pa smo cel čas gledali na uro. Profesorica je bila prisotna na pol, ker je bila zaposlena s sestanki. Jaz sem poskušala urejati par stvari poleg in bila kar dosti na telefonu.
Še vedno pa mi ni jasno, kaj je poanta tistih računalniških medijev v oblikovanju. Očitno nikoli ne smeš pričakovati, da bi se na faksu kaj koristnega naučil, ker faks je samo zato, da podajaš teoretično podlago na tisto, kar že veš. Vsaj nekaj takšnega nam je danes razložil profesor.

Res moram vsak čas začeti pisati to diplomo.
Čeprav imamo samo trikrat na teden, imaš včasih občutek, da te izčrpajo za cel teden in še kakšen dan poleg. Mogoče sem malo izgubljena, mogoče sem malo odsotna, ampak morebiti rabim le novo zalogo energije.


Malček je prepeljal številko, kjer je bilo pet štiric na števcu. Saj bo čez dva dni moj spremljevalec že pet mesecev. Malce uživam v vožnjah po tem sončku. Kot tudi v sprehodih.
Čeprav me je danes toliko zaslepil, da sem radar videla še zadnji trenutek. Kar je bilo zelo zanimivo, saj sem pogledovala na drugo stran ceste, ko je bil v resnici pred menoj. Sicer sem se pa po omejitvah vozila, da me niti nič ni imelo za skrbeti. Samo samo sebe sem zabavala.

Vsakič je kaj zanimivega na cesti. Zadnjič mi je en Up nasproti žmigal v pozdrav in sem bila še cel dan cela srečna. Vsakič, ko srečam še kakšnega Upkovega prijatelja sem cela navdušena, kako prikupni avtomobilčiči so.

Frozen. Kako kul risanka. Takšna za večer, pod odejo, s kakšnim čajem pri roki in tem, da ti misli ponese v pravljični svet, kjer je vse čarobno. Predvsem pa snežak, ki govori. Olaf je tako zabaven komičen element. In tisti zadržan dih, ko čakaš kako se bo razpletlo, ampak se drugače kot s "srečnim koncem" že ne more. Luštno, ni kaj.

Pitbull feat. Ke$ha - Timber


)

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...