ponedeljek, 24. marec 2014

El Gouna

Popotovanje na drugo celino. Tudi to je nekaj, ker dejansko še nisem zapustila te naše evropske, oziroma evrazijske celine. Potekala se se po sosednjih državah, tja do Španije, Francijo sem obiskala pa Nemčijo in tudi na Otoku po Veliki Britaniji sem se nekaj potepala. En delček Evrope.

Sedaj pa sva jo mahnila v tople kraje. V Afriko.
Zanimivo je, da ko nekdo reče Afrika, ni prva stvar, da bi pomislil na Egipt, ampak na države malce nižje po zemljevidu.

No, znašla sem se v deželi stare civilazicje, kjer smo brali o faraonih in o Kleopatri in vsem kar so že oni imeli ter tistih ogromnih piramidah.
Sicer tega dela nisem spoznala, ker sva se namestila v bolj turistične kraje.

Blizu Hurgade v El Gouni. Takšnem simpatičnem turističnem naselju, kjer se človek včasih počuti, da je prišel v četrtek v Mercator ali pa v toplice.

Prav odlično je. Jaz sem si precej resno vzela ta dopust in uživancijo ob koktejlih na plaži oziroma ob bazenu. Ni hudega, prav fino. Malo odklopa.

Po zelo mučnem vzletu, se je sedaj razpletlo kot tisti gladek pristanek na letališču v Hurgadi. Bila sem tako zelo presenečena, kako smo se kar naenkrat znašli na tleh, ker sploh ni bilo čutiti, da se spuščamo. Človek je tako srečen, ko pride zopet na trdna tla. Čeprav so bili zelo prijazni na tej avstrijski letalski družbi in nas cel čas nekaj pitali ter napajali.

Uživancija na polno.

Ni se vse končalo pri tem pristanku, ampak je bilo potrebno priti čez vse ležeče policaje v mestu v malo bolj oddaljeno naselje. Na poti do hotela nama je v kombi-busu družbo delala tudi Vesna Janković. Hecno je videti nekoga, ki je bil ravno pred kratkim na televiziji, tako ko pred teboj sedi. Delovala je kot prijazna teta.

Skratka najin hotel je bil predzadnji na vrsti in ob precej večerni uri mi sploh ni jasno skozi kakšen labirint smo šli, da sva prišla do sobe.

Izredno simpatičen kompleks.
Okolica je lepo urejena, vsak se ti nasmehne v pozdrav, ko greš mimo. Ko imaš vse vključeno z veseljem skraš koktejl ob bazenu in se greš kasneje prav zabavno vodno aerobiko.
Vsemu skupaj se res lahko reče Dopust, takešen z veliko začetnico.

Velik del pri izbiri lokacije je bil odprt "cable park", za wake-anje.
Če pri nam še ni sezone, je tukaj že. In ravno pred kratkim so imeli otvoritev.
Zelo dobro urejeno, vsaj z vidika obiskovalca, ki leži na plaži ali ob bazenu in srka koktejle in opazuje dragega, ki uživa tam dol na vodi.

Najino prevozno sredstvo je postalo "tok tok". Ta naju pripelje povsod, v bližini naokoli. Trenutno sta najini smeri center El Goune in pa ta wake park. Sem se kar nasmejala ob tisti najbolj nori in najhitrejši vožnji iz mesta pa do hotela. Model, ki je peljal je celo pot še prepeval. Nasmejana sem prišla v hotel, ker drugače niti nisem mogla.

Depeche Mode - Shake The Disease



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...