sreda, 23. julij 2008

Poigravanje vetra

mood: zasanjano nekje pri mavrici

Bila je mavrica. Samo delček in lepi oblaki. Za tak turoben dan.
Za poletje je hladno in kislo. Pa prav sedaj.


Vetrovno je. Že cel dan.
Stala sem zunaj. Zavita v ruto in se samo prepostila, da se je poigral z njo. Da mi je privabil nasmeh na usta. Da me je obenem zmrazil. Nebo je bilo čudovito, v daljavi pa gore objete v dež.
Nato sem odšla na toplo.

Ker ne morem brez serij sem začela gledati Gossip Girl, sicer ne vem kje sem slišala/prebrala o tej seriji ampak mi je ostala v spominu. Zato sem morala previriti kako zgleda in je zanimiva. Sploh, ko Kristen Bell govori.
Potem, ko bom pogledala pa bom verjetno imela veliko dela z Gilmore Girls, ker bom imela 7 sezon za pogledati.
Obe glavni igralki igrata tudi v filmu The Sisterhood of the Traveling Pants in avgusta prihaja drugi del.

Sedaj pa vas predajam spet slovenskem izboru.

Alenka Godec - Rada bi znova poletela

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...