sreda, 9. julij 2008

Uspavanka, sms in Armageddon

mood: srečno, še vedno s precejšno količino optimizma v sebi

Sad ljubezni dveh ljudi – drobno bitje v zibelki.
Tebi pojem pesem to, ker mi je hudo.
Sem čakala ga zaman na ta prekleti dan,
da delila srečo bi, ko življenje se rodi.


Ne morem se naposlušati te pesmi. Je tako lepa, tako čudovita ampak žalostna, obenem pa polna nekega optimizma.

Le tebe še imam, tvojo drobno dlan.
Ti si mi vse, si zadnje upanje.
Le tebe še imam, ljubezen vso ti dam,
njegovo pa ime polagam ti v srce.


Včasih je prav lepo, ko zazvoni telefon in pogledaš in vidiš sms. Prav pričara ti nasmeh na ustnice, ko vidiš, da se je nekdo nekje spomnil nate.
Hvala Lara...

So veselje skrivali, vedeli so, da boli,
vedeli, da te ne bo, da mi je hudo.
So prinesli k postelji njegovi dve stvari:
igračo plišasto in šopek rož v slovo.


Zapasalo se mi je gledati film Armageddon in sicer stoprvič. Čeprav bi se morala zdajle ukvarjati s kroji in vektorji v Corelu, ampak nekako mi še ne gre, saj bo.

(besedilo Tabu - Uspavanka)

Aerosmith - I Don't Wanna Miss A Thing

2 komentarja:

Neja pravi ...

kajči=)
ful dobre bloge pišeš.
jih z veseljm prebrem=)
ana*

Kaja Zalokar pravi ...

no toj pa lepo slišat :D
ti jih pa kr še z veselam prebiri pa to... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...