petek, 4. julij 2008

Oprezanje in Jabolko

mood: radovedno

Skozi okno imam pogled na 3 fante na križišču, ki je ravno nasproti mojega okna. Mislim, da so kakšne 2 ali 3 leta starejši. Sicer ni preveč osvetljeno, da bi jih videla ampak vseeno.
Za popestritev "večera" bolje že jutra.

Poleg tega pa imam v sobi brata, ki že spi kakšne 3,4 ure in se na vsake toliko časa obrne in začne govoriti - v spanju. Ravno 20min nazaj je vpil: "Ok, ok bom šu... in Kaja 580" potem se je obrnil začel smejati, utihnil in smrčal naprej.

Ja zelo zanimivo preživljam te počitniške večere. Mogoče me bo že čez kakšne pol ure ali malo več prijelo, da bi šla spat ampak trenutno mi še ni do tega, ker sem ravno nekako ob tem času 12 ur nazaj ustala. Danes oz. včeraj se je spanec zavlekel že v popoldan, ker moje povprečno vstajanje je okoli 11ih.

Iščem prenosnika in trenutno se nadušujem nad Dell-om XPS M1330

Moram ga videti v živo, mogoče me potem mine. Tako kot me je nekako minil Asus EEE, ampak šele ko sem ga videla v delovanju. Drugače oblika in vse mi je nekako še vedno všeč.

Sicer moj sanjski računalnik je še vedno Applov MacBook, katerikoli že samo, da je Mac. Pa ne vem čisto natančo, kaj je tako privalčnega na njih ampak so tako preprosto čudoviti in dizajnerski in vedno, ko gledam kakšne lekcije vsi uporabljajo Mac-a... Oh ja <3

Nisem pa tudi še čisto prepričana zakaj bi trenutno rabila prenosni računalnik, ker je ta še vedno naravnost fantastičen (z občasnimi zamrznitvami in blokiranjem).
Mogoče se mi včasih zapaše tipkanja ali gledanja filmov, ko visim zunaj v viseči mreži ali ležim na postelji. Mogoče, ker omogočajo večjo mobilnost, da ga lahko imaš dejansko kjerkoli (potem se zatakne pri dostopu do interneta ampak vseeno).
Zato bi rabla prenostnik, ki je lahek in je dovolj zmogljiv, da se lahko ukvarjam s Photoshopom, kjer koli že sem. Pa tudi avtonomija baterije ne sme biti preveč slaba. Tako, da tale Dell se mi ne zdi ravno slab, ampak je mogoče malce dražji, ker je znamka, ker je Dell.

Ugotavlam pa tudi, da če ga že hočem imete bom morala nekako tudi spet prislužiti kakšen evro, tako da se spravljam oblikovati spletne strani in dokončati še nek projekt, ki sem ga začela delati mesec ali 2 nazaj.


P.S. ugotavljam da sem 1 mesec stara 17 :D... hitro gre ta čas

Hajdi - Tvoj pogled muči me


Ne me vprašati, kje sem najdla Hajdi.
Ja no to so bili še časi, ko smo bili majhni in naivni (joj Helena). To so bili pesmi naše mladosti, pevka mojega otroštva. Ampak o tem kdaj drugič...

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...