četrtek, 10. julij 2008

Velike modre oči

mood: zamorjeno in slabo

Po dolgem času spet rišem.
Vrjetno zaradi razpoloženja, ki se je ustvarilo čez dan (soba + "bratec") ali pa zaradi slikce.

Te slikce:
Ta fotografija mi je trenuto res najljubša. Všeč so mi te velike modre oči. <3 In sedaj to nekako trudim tudi narisati, čeprav sem že obupala in se spravila delati novo risbo.

Kaj za vraga naj jaz delam v toplicah?

Vesna Pisarović - Da znaš

2 komentarja:

tjaši pravi ...

joj kak srčkana fotografija...ampak tvoj mood bi mogu bit tkoj na bolš ubrjen že zto k te ta punčka pogleda:):)...
ja kajkec moj...ušeč mi je pr tep to da je vedn na konc neka pesmca..in jo pol poslušam..pa tut če mi drgač ni ušeč..jo ponavad poslušam..hehe...ampak ta današnja mi je pa fuuulll lepa:):)ta mi je res ful dobra!:)

nč užiwi mi ne:)
<3

Kaja Zalokar pravi ...

sj to je zanalš ena pesmca nakonc k sm jo recmo dons sam slišala najdla al pa jo že ceu dan vrtim...
ne sj sm zj že bolš sploh k sm vidla d je spet nekdo komentarček napisu :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...