petek, 28. november 2014

Grand Theft Auto in čustveni rollacoaster

Torek.
Že prejšnji večer sva se čisto ogrela za GTA. Danes pa se je igralo od jutra do noči. Oziroma do takrat, ko se je spustila tema.
Ker sva bila še vedno brez drugega avtomobila, se je odpravil naokoli z mojim, jaz pa sem izkoristila čas, sama doma.
Malo serij, malo interneta in malo gospodinjskih opravi. Pet žeht in popeglano.
Je pa res, da mi je čisto padel "cuker". V hladilniku so bile borovnice, v omari moka, kakav in sladkor. In sem malo improvizirala. Želela sem ustvariti mafine, pa sem raje preizkusila nov pekač, za kolač.
Nočni pogovori. Ker včasih se toliko zbudim, da odgovarjam nazaj in kdaj pa kdaj se razvije vneta debata, samo kaj, ko se zjutraj sploh ne spomniš več, za kaj se je šlo.

Ko v kuhinji zadiši.

Sreda.
Čustveni rollacoaster.
Hofer. Meni se je čisto luštno sprehodit in nakupit tisto potrebno, toliko da lahko neseš v roki ali na rami, da ne rabiš avtomobila ali še enega pomočnika poleg. GTA. Padla notri, kako naj si pomagava. Vsak enkrat. On kuha. Dvakrat. Kosilo in večerjo.
Na sprehod po avto, da sva se potem odpeljala naprej. Spet sva nekaj brskala med jaknami in bundami. Ker pač je moja že preživela nekaj sezon, druga pa je od nekega bonbona rožnata na določenih koncih, drugače je siva.
Elektrika me je stresla. Ker so te bunde tako naelektrene. Ko se je obešalnik dotaknil stojala se je zaiskrilo. Dobesedno.
Mislim, da bi pogrnila na izpitu, če bi morala še enkrat delati pisni del, tistega za avto. Ker so res čisto čudna vprašanja. No, kaj vprašanja, odgovori so takšni, da sploh ne veš kaj bi izbral.
Nisem se mogla spravit domov. Juha za večerjo.
Doma pa trdnjava. In čokoladni kolač z borovnicami je izginil v trenutku. Medtem, ko sem šla do kopalnice in nazaj, sta ostala samo dva mala koščka. En zame in drug za mamo. Če ga ne bi nesla domov, bi to pomenilo da bi splesnel, tako pa so bili doma najbolj hvaležni.
Recimo. Ker še vedno sem bila prekmalu doma. V sobi je bilo še več pohištva, v dnevni ni bilo parketa in ostal je samo del sedežne in televizija in mali omarici. Kot bi se ravno notri vselili, brez vsega.

Četrtek.
Ginekolog. Dopoldanski termin. Zato sem morala domov.
Še vedno so upali, da bi malo kasneje prišla domov. Res nenavdušenje nad menoj. Hvala.
So bila vsaj nova tla. Mislim bilo je ravno pred tem, da dobimo nova tla. Rekla bi parket, laminat, pa ni nič od tega.
Smo se vkampirali pri mami na kosilu. Ona je imela mizo, mi pa ne. Zato smo imeli tak dogovor, da ona ponudi prostor, medtem ko jaz skuham kosilo, lazanjo. Da je še en kos še zanjo, pa je bila čisto srečna.
Ampak ravno v času našega poznega kosila je ropotalo nad našimi glavami. Pa gre lazanja vseeno v slast.

Petek.
Tla so bila še vedno v delu. Tisti zadnji detajli kot letvice naokoli.
Ampak je nastajalo čudovito. Po drugi strani pa smo imeli zopet kosilo pri mami, ker je bila tako navdušena nad dejstvom, da ji ni bilo potrebno kuhati, da je za vse skuhala kosilo. Še izbirali smo lahko. Pečenica in zelje ali krvavica in repa. Jaz sem vedno za prvo izbiro. To prav paše v teh bolj hladnih mesecih. Je pa vseeno še nekaj ropotalo nad nami.
Medtem, ko se je dokončevalo sva šli raje malo naokoli.
Radio Gorenc je praznoval rojstni dan v Tušu in z mami, ki ga ima zelo zvesto prižganega cele dneve, sva šli pogledat. Da bi videla kako so moderatorji videti.
Ata sva hecali, da so bili večinoma generacijsko samo njegovi sošolci. In ko sta dva malo manj vztrajna sprostila mizo, sva takoj zavzeli prostor in se spravili nad tortice. In to ne običajne, tokrat sva se lotili presnih. Ena je bila z brusnic, druga pa s čokolade. Taktika pa sledeča, naročiva obe tortici in jih dava na polovico in po kombinirava. Pa se je izkazalo za odlično idejo. Mešanica čokolade in sadnega okusa je precej dobrodošla. Sploh, če je ta presna čokolada zelo močna.
Že drugič so naju preganjali iz Momaxa pol ure pred zaprtjem.
Doma pa presenečenje. Ne samo nova tla, tudi naš nov kavč, ki je že od februarja čakal v garaži je prišel na svoj račun. Čista posodobitev, luštno.

Malo sem impresionirana nad spotom Taylor Swift. Nad celotno sceno in kostumografijo. Očarana.

Taylor Swift - Blank Space



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...