nedelja, 5. april 2009

Kapkejks

mood: že vredu


Jeej končno sem bolje, ni še perfektno ampak sem na dobri poti.
No pogledala sem si včerajšni film in nisem zaspala zraven pač sem ga z največjim zanimanje opazovala in znala večino komadov, ne da bi ga sploh kdaj gledala (smeh). Potem pa sem še pozno odgovarjala na sms-e.
Zjutraj je bilo še dokaj podobno kot prejšne dva dni. Potem sem malo posedala zunaj na toplem sončku in se kuhala (od sončka in od vročine, ki sem jo še malo imela).
Spekla sem tudi mafine in nek čuden kolač, za katerega sploh ne vem kakšnega okusa je ampak kaj ko je zmanjkalo modelčkov za mafine. Aja ubistvu so nastali nekateri bolj kot cupcakes.
in na enem izmed mafinov se je stopil en izmed srčkov. Verjetno je bila kriva vroča čokolada, ampak vseeno, kar stopil se je.


Zanimivo ampak zadnje čase se vedno bolj in bolj navdušujem nad kostumografijo v filmih. Sploh v Moulin Rouge mi je zanimiva. Te obleke za can can, hudo.

Moulin Rouge - Can Can Can

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...