sobota, 11. april 2009

Rdeč lak

mood: supr

Ja včeraj je bilo tako pestro, da nisem imela niti časa napisati objave.
Pouk, šola - navadno. Razen tega, da me je ob sedenju na dvorišču opeklo, čeprav sem se namazala s kremo.
Končali smo dve uri prej, tako da smo šle na "plažo" ob Ljubljanico in tam posedale. Naučile smo se zanimivega odpiranja steklenic brez odpirača z vžigalnikom. Sicer še vedno ne vem kako to narediš ampak vseeno.
Potem pa domov, kjer sem samo odložila nekatere stvari in druge vzela in šla na vožnjo. Vozila sem se po cesti po okolici Kranja in šlo mi je moram reči, da kar vredu. Čeprav je toliko stvari za početi med vožnjo ampak saj bo.
Ko sem prišla domov sem hitro opravila telefonski klic in se pozanimala kdaj bi bila lahko v Ljubljani. Ker sem imela nekakšno željo oz. me je nekaj pičlo, da sem šla nazaj v LJ, na meto.
Rdeč in vijolčen lak. Aceton z vonjem malibuja. Napad na Ireno.
Posedanje. Trgovina. Multisola. Posedanje. Kroženje. Zasledovanje...
Ja no in potem sem šla samo še na bus in domov in skoraj pol poti sem govorila po telefonu, da ne bi zaspala pa še pomembne podatke sem morala posredovati.

Big Foot Mama - Tattoo

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...