sreda, 8. april 2009

Sklopka, bremza, gas

moood: super

Danes sem prvič vozila avto in imam sedaj za sabo že eno učno uro. Ubistvu je to, kar zanimiva zadevščina, ampak je zaenkrat še veliko stvari na katere moraš misliti. Bom pa pridno nabirala ure v upanju, da bom imela poleti že izpit, da bomo šli lahko na morje. Ok, tukaj nastane potem drug problem z avtom, ampak to se bo že rešilo... do takrat.

Drugače je bil pa danes spet tist lep sončen spomladanski dan. Jaz sem okoli štorkljala in bila samo v kratkem krilu, s katerim se je veter preveč nagajivo poigraval.
Pozneje smo začeli s šolo, kar je bilo super. Sicer sam pouk je bil kar nekaj, sploh, ker sem bila še med slovenščino kriva za tresk knjige ob mizo, ker je bila profesorica mnenja da klepetam (pa sploh nisem bila jaz tista).

Potem sva pa doma z mojim bratcem plesala makareno. Sploh si nočete predstavljati (smeh).

Los Del Rio - Macarena

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...