nedelja, 26. maj 2013

Sonce Dež

Sonce. Dež. Sonce. Dež. Sonce. Dež. Sonce. Dež. Sonce. Dež. Sonce. Dež.
Tole vreme je prav po žensko muhasto. Že skoraj se ne zna odločit kakšno bi bilo.

Sedaj imamo vsi čisto prepametne telefone in se poskušamo naučiti vsaj pol funkcij.
MMS-i mi ponovno delajo. Pridružila sem se Instagramu. Kaj je še novega?

Žogica na tleh.

Poskušam napisati seminarsko, pa sem ugotovila le kaj bi imela za izdelek. Ampak že to je precej velik dosežek, saj je pomemben del začetka seminarske. Oddajo pa imam skoraj pred nosom. Vse podčrtano. Obkroženo. Pa nobene besede spisane. Zakaj je tako?



Sva se pa z Ronom precej zabavala. Mislim jaz sem se nasmejala do solz in se podila gor in dol po hodniku. On mi je nekaj časa nosil žogico. Potem pa sem se mu skrivala in prav zabavne so njegove reakcije. Posrečen kuža je.

Awolnation - Sail



PS. če se zdi, da se je pojavilo kup objav naenkrat, je res. Manjše tehnične težave.

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...