sobota, 11. maj 2013

Vsi moji dvomi in Dinozaver

Imam precej mešane občutke. Ne vem, če sem pripravljena na jutri. Ne znam niti odgovorit na vprašanje, če se veselim. Bolj me je strah.
Tega, da bom pred seboj videla, svoja lastna občutja. Svoje besede, ki me bodo nagovarjale nazaj.
Ker mogoče je veliko mene notri, in se ne bom soočila z Dinozavrom, ampak sama s seboj.
Mislim, da si ne znam niti predstavljati. Ne znam niti opisati, kako nervozno in živčno se počutim na zadnji večer pred premiero.
Pa sem napisala samo besedilo. Nič več. Vendar je dovolj.
Strah me je, ker ne vem kako se bodo ljudje odzvali. Ne. Bolj me skrbi kako se bom jaz odzvala na njihov odziv.
Psihično sem trenutno tako šibka, da se lahko sesujem sama vase. V trenutku. Še vedela ne bom kdaj.

Pa vendar. Vse bo dobro. Kajne?

foto: Gledališko društvo Toj to!

Torej. Jutri. Ob 20h. Stolp Škrlovec v Kranju. Skozi Layerjevo hišo na naslovu Tomšičeva 32. Pocukajte me za rokav, ker verjetno ne bom mogla vsega naenkrat dojemati.

SMASH - Rewrite This Story


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...