ponedeljek, 2. februar 2009

Prazne plastenke

mood: navdušeno

Danes smo si šli na ALU pogledati razstavo, ker sta nam profesorja že prejšni teden obljubila. Na Dunajski mislim da, pač oddelek za oblikovanje.
Tam sem dobila skoraj takšen občutek kot takrat, ko sem prvič prišla na oblikovno (zdajšno šolo). Tisto - "jaz bi tudi hodila sem". Nekako me je vse skupaj navdušilo in sem z nasmehom ven prišla, vsi pa so me samo čudno gledali. Kaj mogoče bo pa to to.

(te pink panterčki so bili tako luškani)

Vlak. Opravlanje, ubistvu ni bilo opravlanje, bolj diskutiranje ali nekaj takega. KR gaga.

(in potem se mi pritožujemo glede formata... khm...)

Sem v šolo: "Kaj nič ne ješ?"
Pridem domov: "Pa kaj skos ješ, sam ješ..."
Ko te napadajo za isto stvar iz dveh različnih skrajnosti. Potem si pa misli, kar češ.


Jaz in moje čudne izkušnje. Občutenja in podobno. In vse sanje, no prej bi lahko rekla more. Energija. Nihalo.


Vse to. Kakšno povezavo ima in kaj naj s tem? Ko bi vsaj vedela...



Anna Nalick - Breathe

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...