nedelja, 15. februar 2009

Vsak je sam

mood: še vedno ustvarjalno

Čaka me samo še ena naloga za LIT, če ne štejemo še enega avtoportreta.
Risbe imam raztrešene po celi sobi in uspelo mi je ustvarit nalogo za risanje - nadrealizem in narisati en avtoportret in deformacijo.
Upam, da je to to.

Dejansko bo ta teden dejansko delavni in bodo počitnice toliko bolj zaslužene. Uživajte pa tisti, ki jih imate sedaj :P


Pa že cel dan ob delu malce špegam na ekran, kjer si vrtim filme. Takšne, ki sem jih že nekoč "daleč" nazaj pogledala. Aja pa navdušila sem se nad Twilight. Če bom imela preveč časa bom poskušala prebrati knjige.

Aja pa prejle sem bila največji talent. Ker je bila na risbi uporabljena precejšna mera grafita sem morala to malce posprejati oz. zaščititi. Odnesem ven risbo in jo posprejam. Potem pa se čez kakšnih 15 minut spomnim, da sem jo pustila zunaj na tleh. Odprem vrata, risbe pa nikjer. Malce zaskrbljeno se hitro odpravim pogledat po terasi in spodaj. Končno jo zagledam dol, ležati na snegu. Ni bilo nič hujšega ampak vseeno sem talent. Obup.

Eva Cassidy - Cheek To Cheek

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...