ponedeljek, 16. februar 2009

Bajsi prsti

mood: nihajoče

Pri meni so nihanja med razpoloženji prav neverjetna. Iz tistega super fantastičnega, ko je svet lep pada na čisto dno, ko se sama sebi zdim odveč in nekoristna.

Aja drugače pa sem bila pridna danes in sem naredila avtoportret (pazi to) s temperami. Španščina je bila kar 3. Ne vem točno kako ampak to je super, ker sem pričakovala šut.
Jutri pa še matematiko dobimo.
Še ta teden.
Upam, da mogoče nekdo pride v Ljubljano, čeprav ne kaže ravno dobro ampak vseeno...


Dejstvo je dam imam hecne prste, take bajsi. In roko imam tudi defektno in zanima me kam sem založila tisto knjigo o prerokovanju z dlani. In bojim se naučiti prerokovanja iz kart za tarot, ker že povezava z mano in nihalom je neverjetna (z negativnim prizvokom).

Tina Turner - Private Dancer

1 komentar:

Jasna pravi ...

Moi ima NAJMANJŠO dlan spljoh. Sošolka, ki je 15 cm manjša od mene, brat, od katerega sem večja za 25 cm ... VSI imajo večjo dlan. (: in hecne krive prste mam, jbg. xD tko da nisi edina. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...