sreda, 11. februar 2009

Semšu

mood: se še nisem odločila


Začetek dneva je bil dokaj obetaven. Poudarek na dokaj.
Tokrat sem celo prebrala tisto, kar sem imela namen na vlaku. Prišla sem do Tabora in netelovadila, samo reševala DZ za slovenščino ter opazovala in komentirala odbojko. Ubistvu je bilo dokaj nezanimivo. Servis, točka, servis na drugi strani, točka za nasprotno ekipo. Mogoče samo ščepec "akcije".


Krof.


Slovenščino sem preživela. Nekako. Sicer me je vprašala podredja za katera res pojma nisem imela in še vedno nimam. Pa še vedno se obnaša kot, da je slovenščina središče sveta in je to edini predmet v šoli in pričakuje, da se bomo začeli učit že najmanj en teden pred kontrolno. Do takrat jih pa še nekaj pišemo.
Matematiko smo pisali. Nič posebnega. Po popravi sem ugotovila, da imam dejansko pravilne rezultate, razen pri eni nalogi.



Potem pa sem šla počasi proti domu, še prej je bilo treba priti do glavne potem pa na vlak in domov.


Doma pa sem se ob tem sončnem vremenu spravila ven na sprehod. Ne sama.
Spet smo bile 3 punce, 2 psički in moj fotoaparat. Ubistvu je bilo zabavno. Veliko zapletanja, vlečenja. Hoje po neznanem in po temi po gozdu.
Ampak smo si privoščile piknik, kar zunaj pod toplimi dekcami, s kakavčkom v roki in malce posladka.


Sedaj pa tole zaklučujem in se odpravljam spat. Aja film o Mariji Antoneti je zanimiv.


Mi2 - Ti nisi ta

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...