nedelja, 8. februar 2009

Raznobarvne krogle

mood: pa veš da super

Takoj za "zajtrk" sem 2-krat zmagala remi. To samo zato, da sem dokazala, da je očka včeraj zmagal samo zato, ker mene ni bilo doma.

Učila naj bi se španščino, ampak ne znam nič več kot prej. Mislim še vedno znam samo povabit na pijačo (smeh). Ampak bom preživela jutri. Recimo.

Dejstvo, da bi morala nekatere stvari jutri oddati za likovno teorijo, me nekako niti ne "živcira" toliko koliko bi me mogoče moral. Bo pa šut.

Spet sem bila na bowlingu po dolgem času.
Moj "mali" bratec pa je največji talent. Šel je na ženski WC. In to dvakrat. Mi pa smo se potem skupaj z njim temu pošteno nasmejali.

Očitno imajo nekateri probleme s prejemanjem mms-ov...
In rahlo sem pod vpivom opojnih "substanc". Aja doma pa sem si naredila kakav s smetano in s kančkom cimeta. Prav okusno :P

Nakoncu smo šli še v slaščičarno. Res tako na hitro. Ker zadnje čase sem se prav navadila tistega dolgega posedanja na pijači.

Cher - Believe

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...