četrtek, 26. februar 2009

Cvetni vzorec

mood: zainteresirano


HM krofi z rumom.
So krofi, niso popolni.
So moji krofi. Moji prvi in upam, da ne zadnji.


Testo je vzhajalo fantastično. Čeprav sem na začetku mislila, da sem s kvasom vse skupaj zasrala ampak sploh ni bilo tako.
Vse skupaj je sicer dolgotrajen postopek in je veliko čakanja, ampak to pride še kako prav med branjem knjige, ko čas mineva skoraj prehitro.
In potem majhne kepice. No vsaj jaz sem mislila, da bodo majhne. Nisem predvidevala, da bodo tako vzhajale in postale gromozanske.
In tako je sledilo še cvrenje in tu so nastali "kraljevski" gromozanski krofi z vidnim belim "venčkom".


Muskelfiber imam. V prstih. Od bowlinga. Včeraj 2 uri in danes 2 uri. Mama je na vsak način hotla iti bowlat z mano sedaj, ko imam počitnice in tako sva tudi šli.


Uspavanka za Bello je prekrasna, ne morem se jo nenaposlušati. Tisto, kar je neverjetno je, da berem knjigo. Po lastni izbiri in želji. In to v angleščini.


Celine Dion - When I Need You

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...