sobota, 21. februar 2009

Z okusom medu in limone

mood: z oblaženimi bolečinami v grlu

Edino, kar mi je v času pusta všeč so domači krofi.
Ugotovila sem, da so v kombinciji z nutelo prav fantastični. Ampak, kaj, ko ni več ne nutele in ne krofov.

Ta teden med počitnicami bi nekako okopirala kuhinjo in pekla in kuhala razne sladke pregrehe in podobno. Predvsem bi rada naredila krofe. Lahko mi pride kdo pomagat ali pa vsaj kaj poskusit?
Recimo no, da mi načrt uspe.

Ja in za razliko od včeraj imava z očetom danes na sporedu angleško zgodovino. Zopet gledam film The Other Boleyn Girl in če bo še kaj časa bi si pogledala The Queen do konca.
Aja, če kdo pozna kakšen dober film, ki se navezuje na francosko ali angleško zgodovino v času Ludvika oz. Henrika, pač v času teh razkošnih oblek, spletk in podobnih zadev naj prosim pove.
Ker dejansko sem včeraj pozabila omenit, da je bil film The Duchess naravnost fantasičen. Mislim, kar se tiče posnetkov, zvoka, kostumografije in teh zadev. Ko slišiš vsako stopnico, na katero stopi, ko slišeš zvoke kopit, škripanje vrat in vsega. Meni je bilo fantastično.
Vedno in še vedno me zanima, kako vse to posnamejo, kako vejo, kako bo to izgledalo potem v filmu, kako vse to obladujejo. Zanima me...

Aja moj "mali" bratec je bil danes maškarca - rožica v teglcu. In na začetku je bil smešen, saj mu je ta teglc segal nekje pod koleni.

Ne vem kako mi uspeva, samo zadnje dva dni vse nekako razmišljam v angleščini in danes so bile vse pripombe, ki sem jih imela avtomatično povedane v tem germanskem jeziku. Res ne vem kaj je to, saj včasih res pojma nisem imela - sedaj pa to.

Nuša Derenda - Čez dvajset let

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...