torek, 24. februar 2009

Kakadu

mood: navdušeno


Tukaj je torek. Drugi dan počitnic. Pustni torek.


Moja peka krofov je propadla. Za danes.


Zopet pa sem bila zunaj. Na sprehodu. Ob vodi.
Tam sem obsedela, dokler me niso zmotile tri starejše ženske, ki so bile na nasprotni strani. Pač to ne bi bilo nič kaj čudnega - mame se dobijo po kakšnem mesecu, grejo na sprehod in naglas opravlajo vse po vrsti. Ampak kar naenkrat prileti kamen v vodo. Med pavzo ob menjavi pesmi se sliši glasen smeh in zopet pljusk. In to so z glasnim smehom počele še kakšnih 10 minut. Jaz pa sem se hitro pobrala drugam.
O čistoči mojih čevljov bi lahko tudi razpravljali, saj so bili vse prej kot pa čisti.
Raziskovala sem. Potikala sem se ob vodi. In danes sem zasledovala račke. Ampak mi tudi teh ni uspelo fotografirati.


Prebrala sem Twilight. In hočem še naslednje dele. Ker me zanima kaj se bo zgodilo. In padla sem notri v zgodbo. Navdušila sem se na Bello in Edwardom. Njuno zgodbo. Njuno ljubeznijo.
In knjiga je v primerjavi s filmom stokrat boljša. Čeprav tudi film ni slab. Ampak res je, da ne moreš prikazati in opisati istih dogodkov skozi oči junakinje v knjigi in skozi kamero v filmu.


The Pierces - Secret

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...