petek, 20. februar 2009

Gorila

mood: še vedno obupno

Dejansko sem danes cel dan preležala v postelji ali na kavču.
Zjutraj me je sicer že okoli 8ih zbudil sms, ampak sem potem vseeno še nazaj zaspala.
Dopisovanje. Z dogajanjem na tekočem. Branje Twilight in gledanje The Duchess. Počivanje.
Potem enkrat pa sem dobila tak lep sms od Lare s fotkami seveda. Takrat te pa res prešine misel, da obstajajo na tem svetu ljudje, ki jim ni vseeno zate in ki ti nekako želijo najbolje.

Važno, da sem si danes zapičila v glavo, da hočem najti "vesoljske" brezžične slušalke, amapk edini problem, ki pri tem nastanje je, da jih ni nikjer.

Navdušili so me ti zgodovinski filmi, ker jih zadnje čase, kar nekaj pogledam. Vse te obleke, to razkošje, odnosi in način življenja nekaj stoletji nazaj.

Sedaj grem pa nazaj spat ali pa brat ali pa pogledat kakšen film. Aja sinhronizirana Sezona lova je zanimiva, sploh tisti bobri.


The Roots - The Seed

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...