torek, 17. februar 2009

Teroretično

mood: lahko se delam, da sem super

Pri risanju sem dobila same lepe ocene, pohvalil je mojo risbo in vse. Matematiko sem pisala 4. Vse lepo in prav ampak jaz se počutim kot, da mi nekaj manjka.
Napsihirale so me elipse. Figura super narisana vse v solidnih proporcih, ampak potem pogledam elipso (če jo lahko sploh tako imenujem) - živ obup, kot da ne znam risati.
Zasanjan pogled na žitna polja ob vožni traktorja, ali nekaj takega - moja risba.
In tisti nadrealizem je dobil naslov Dimnik.

Pri zgodovini pa smo imeli debato na temo Hitlerja. Pač taka dejstva, da je bil brez levega moda, da je bila njegova najljubša pijača Fanta, da je bil zaljubljen v svojo sestrično/nečakinjo (to nismo bili prepričani katera je bila), da je njegova mati želela narediti splav, ko je bila noseča in podobno.

Slovenščina je bedna. S strukture, priredja, podredja in podobno.

Michelle Branch feat. Santana - Game Of Love

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...