petek, 27. februar 2009

Neznane poti

mood: vredu


Pa so šle počitnice in pred menoj je samo še vikend. In potem spet Ljubljana.
Ubistvu ne vem kaj naj si mislim o tem, saj je vse šlo mimo mene in v naslednjem tednu ne bo nič kaj drugače.


Tisti krofi od včeraj so izginili. Prehitro.


Izgubljala sem se. Na neznanih poteh. Brez najmanjšega občutka kje sem in kam moram. Samo hodila sem in upala, da pred seboj zagledam kaj znanega. In nakoncu tudi sem, tiste stebre, ki držijo avtocesto, viadukt, kjer sem presedela marsikatero uro med poletjem.


Zopet sem bila ob vodi. Kosič, tokrat. In vzdušje in temperature - spomladnske.
Toplo. Sončno. Vetrič, ki se je poigraval z mano.


New Moon je prebrana. In je super. Bella je zmešana in njene reakcije in vse. In ko se tako vživim v knjigo, da se zraven smejem, da me spravi ob jok, da sočustvujem in se bojim. Drug svet.

Jagode so okusne.

Hoobastank - The Reason

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...