sobota, 14. februar 2009

Romantično vzdušje

mood: ustvarjalno

Včeraj smo imeli prosti dan za ogled bodočih fakultet, ker so te imele informativne dneve.
Fakulteta za arhitekturo. Visoka šola za dizajn. Akademija likovne umetnosti.
Te tri fakse smo si uspeli ogledati. In presenetljivo smo videli veliko ljudi iz naše šole.
Najprej smo se znašle na VŠD-ju, uro prezgodaj. Pač mi in trole in občutek, da ne bomo našle do časa, zemljevidi, ulice in podobno.
Tako sprejmemo odločitev, da bi mogoče šle še prej pogledati, kaj drugega, ker so bile predstavitve ob 10h in 15h, tukaj pa je bila še ob 12h.
Tako se znajdemo na arhitekturi. Raziščemo šolo. Plečnikove stopnice. Pogled na Trnovo in wc-ja.
Predavanje. Nezanimiva razlaga dekana. Zanimivejša razlaga študentke.
Vožnja z avtom.
VŠD drugič. Napolnjena predvalnica tudi tukaj. Ubistvu sem se nadušila nad smerjo Vizualne komunikacije.
Potem pa nekaj časa za "indijančke" in naprej na ALU. Zanimiv filmček. Šokantno dejstvo, da na vsako smer sprejmejo 5 študentov in da se tukaj Vizualne komnuikacije delijo na 4 smeri. Pa še mapo je potrebno oddati, da lahko sploh delaš sprejemce.
Ugotavlanje, da moramo biti sprejeti v prvem roku, ker pri teh ni za drugega možnosti, razen izredni študij.

Potem pa domov skupaj s Heleno. Še prej šoping. Rdeče hlače. "Piknik" in veliko tekočine. Rum-kokosi. Pogovori. Telefonski pogovor. Smeh.
Obe sva bili tako leni, da se nama dejansko ni nič dalo. Pogledali sva si še Gossip girl. Ubistvu sem jaz po 15 minutah zaspala.
Zbudili sva se v jutro. Malce poležavali. Romantična komedija. Krof. Nihalo. Potem pa je morala že iti, ker jo je čakal drug obisk :P

Preostali del pa sem večinoma slikala. In še bom morala, dokončati. Nadrealizem.
Jabolčni čaj. Iz Turčije :D

Don Juan - Povej mi Marina

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...