torek, 3. februar 2009

S seboj mi je tako lepo

mood: navihano


Danes sem imela nekakšno željo po sprehodu. Ne glede na vremenske razmere, ker je sicer deževalo.


Sicer sem povabila mami, ampak ko je videla, da dežuje in da je vse zasneženo, je odšla v drugo smer ponevemkajže.


Tako se odpravim sama, s "emo" škornji za dež, karirastim dežnikom, turkizno torbo, slušalkami od mobitela v ušesih in fotoaparatom v drugi roki (v eni sem imela logično dežnik).


Ja no vse skupaj mi je ob takšnem turobnem vremenu sicer delalo rahle preglavice, ampak nič za to.


Ubistvu je gazenje po snegu, ko daleč na okoli ni žive duše, prav zabavno. Še boljše vzdušje naredi muska.


Skakala sem po lužah, se drsala po snegu po klancu navzdol in skakala ter se vrtela na snegu.
Čeprav sem bila sama, v tistem trenutku nisem potrebovala nikogar oz. ničesar.


Gazila sem po snegu, ki mi je segal ravno do konca škornjev, nekje sredi gozda, ko se je pred mano vsuval sneg iz dreves. Premikala pa sem se najbolj počasi možno.



Christina Aguilera - Save Me From Myself

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...