nedelja, 19. maj 2013

Kam je izginil zagon?

Danska je slavila. Precej predvidljivo, ali kako naj rečem. Mislim že, ko sem videla nastop v torkovem polfinalu sem si rekla, da je to potencialna zmagovalka. Prav res - "ta lahko zmaga" - so se oblikovale moje misli. Pa še kako prav sem imela.
Zanimivo je kako se pojavi pomp okoli Evrovizije tisti teden. Prej in potem pa skoraj nič. Predvsem letos, ko še Eme ni bilo.

Zdi se mi, da sem tako blazno neproduktivna zadnje dni, ampak tisti čas na vrtu je prava mala oaza, samo nekaj korakov stran. Ne znam zbrati na kup toliko energije in motivacije, da bi kaj čisto za res naredila. Je res tak čas, ali sem to samo jaz?
Bolj kot se šolsko leto bliža koncu, manj veselja in zagona imam. Zakaj?

Emmelie De Forest - Only Teardrops (Denmark - Eurovison 2013)


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...