petek, 31. oktober 2008

Klapa

mood: plesno

Ja včerajšni nočni skupni klepet. AT klapa. Matko's Girl :P

Ne morte verjeti ampak Kaja je bila v Avstriji v šopingu. In bil je več kot uspešen.
Tako, da bo sedaj omare ne samo polna ampak do vrha nabasna (skoraj dobesedno). Ubistvu se bom morala lotiti "jesenskega čiščenja" omare.

(ja tabla na kater je pisal Celovec/ Klagenfurt ne morš da vrjamš)

Današnja ugotovitev je, da so avstrijski najstniki čisto preveč "fensi". Vse punce so namazane (upoštevajte, da so stare nekje od 13 do 17 lahko tudi več) v nulo. Napudrane, barvica, senčilo, lipglos. In ne samo to. Oblečene so po zadnji modi. V gležnarjih, s fensi velikimi torbicami in ne vem čem.
In pozor. Pazite, tipi tudi nekaj dajo na svoj videz. Ker so v srajčkah, v bundah z mucko po možnosti svetlečih, vsi imajo tono želeja na laseh in podobno. In ko se srečajo s punco sledi tisti italijanski pozdrav. Lupček na en liček, lupček na drug liček. Obup.
In kje ste že videli 3 tipe stare okoli 13 ali 14, da se skupaj odpravijo v trgovino in imajo neko debato pred polico kavbojk. In tam gledajo kako zgledajo. In vsak z eno ali dvema vrečkama v roki. Kam gre ta svet?

(jaz in moje navdušenje nad Nici igračkami)

Aja in važno, da se na mojem blogu znajde komentar nekega portugalca v polomljeni slovenščini. Interesantno :D

(za kar navdušim tudi mami :P)

Neisha - Le kaj se skriva

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Jaz sem se tudi nasmejala ob tistem komentarju XD Pazi, tip bo šel prevajat in bo vedel da ga opravljamo :3
Ej, ko smo šli s šolo v Celovec nas je tudi skoraj kap zaradi pcukranih pozdravčkov in nasploh mladine tam O.o Groza.
Nici <3

Jasna pravi ...

Tist je najboljši komentar na celem blogu, ha :) ful simpatično ^^

all-starke in prevelike kavbojke in majčke in sadne jopicice in arafatke in nič make-upa = jaz in je kul, ker mam lahko defekten stil, ampak je moj in svet nima vpliva nanj :) in mažem se lahko, ko bom stara in se zdej ne bom, čeprav mam mozolje.

ej. mi gremo vsakič decembra v avstrijo v šoping in že lani sem se zgražala, po tvojem blogu sodeč se bom letos še bolj XD

Kaja Zalokar pravi ...

ja kdo bi si mislu d se sprau portugalc brt blog :P
ker dejansko nikol ne veš kdo ga bere, mislm veš samo za tiste k puščajo komentarčke...

drgač pa dokler je tvoj stil in da je samo tvoj to je najbolš, sploh če svet nima vpliva nanj :P
moj je pa nekak odvisn od dneva... (rdeče balerinke/petke/ črne zgonene balerinke - kavbojke/kiklca - barvna majčka - rdeč plašček)
in pa brez make-upa ker pač men se ne da mazat in po mojem mnenju pol sam čudn zgledam :P

sj js bom šla drug tedn po vsej vrjetnosti še enkrat ker se Ikea odpre in mam še zmeri željo it na tist kosiu... in ja avstrijski najstniki so naravnost obupni

Anonimni pravi ...

hm..majo pač svoje navade...sej če se ukol ozreš, vidš da tut slovenci nismo nč bolši...vso tisto cvileče pozdraulanje k se s kom srečaš, sfejkano ubjemanje, visokofrekvenčni pozdravi...

ubistvu je to mal hujš kokr pa to d si pač po modi ublečn...če se oblečš kot ti sede to saj nobenga ne mot, tisti zvoki pa najedajo...zlo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...