sreda, 8. oktober 2008

Stara mama na mopedu

mood: dobro

Ja danes je zopet sledilo razmigavanje, tako imenovana telovadba. Slovmovšn vrjanta teka, ki ima hitrost običajne hoje. Tjašina prednost 12ih krogov.
Potem pa odbojka.
Najprej sem bila seveda kriva za vsako žogo, ki je priletela na tla - kaj no če sem pa še na pol spala in potem je bilo čez celo telovadnico samo slišati "Kaja laufej, Kaja tvoja je bla, Kaja odbi" (in podobno) ampak smo kljub začetnemu "pesimizmu" in tudi nesodelovanju, na koncu zmagale. Ja važno, da dam tak servis, da vse pretentam z napačno ocenitvijo, kam bo padla žoga in nato pristane ravno notri v kot. In tako smo nekaj časa nabirale točke. Imela sem roko do komolca čisto rdečo.
Aja in med tekam smo imeli "romantično" pronicanje oranžne jutranje svetlobe skozi zamegljena stekla.

Važno, da je naša predraga profesorica za slovenščino danes izjavila - krajnsko gledališče (ne nisem se zatipkala) in jaz sem se samo smejala. Oki no mi pa rečemo "kransk gledališe" - ka čte gorenska vrjanta.

Aja Camp Rock je beden.

Rod Stewart - Sailing

1 komentar:

Jasna pravi ...

Sam beseda Krajn se sliš simpatično ;)

ah, nam je pa športna kr odpadla ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...