petek, 3. oktober 2008

Toj bla ukaz!

mood: utrujeno

Ja tale ritem te izmuči, do konca. In ob nočnih klepetih se zjutraj komaj spraviš iz postelje.
Danes sem med umetnostno skoraj zaspala. Ker je bilo vse skupaj ravno v takšnem vzdušju, da bi človek z lahkoto zaspal. Ampak sem toliko zdržala, da mi je uspelo zapisovati sproti.

Bivalna kultura je pa preprosto zakon. Dobila sem prvo 5ko letos za funkcionalno analizo hiše.
Ja danes smo imeli pa delo po skupinah - Lara, Tjaša, Irenca in jaz. Veliko smeha.
Funk i nalna analiza tan van a.
Ubistvu, če to prebereš se sliši nekako kitajsko in pa smešno.
Ja in, če bi me profesorica dobila, ko sem to fotografirala med poukom bi mogla peči domače piškote in jih naslednji petek prinest :P


Važno, da smo pri španščini poslušali RBD. In pojma nimam o španščini. Podn.


Važno, da sem na vlaku zopet na pol sanjala, ko sem zaključila z branjem naslednjega domačega branje - Hiša lutk (Nora).
Danes je bilo res čudno vreme.
Ampak pogled na pokrajino med Škofjo Loko in Kranjem na Sorško polje je bil čudovit. Ob vožnji domov seveda.
Deževalo je, ampak se je sonce iz nekje prebijalo na površje. Z močno svetlobo je osvetljevalo zelene travnike, ki so imeli nek tak rumenkast sij, odtenek. Poleg zvoka vlaka (ki ga zanemarimo), se je slišal zvok kapljic, ko so udarjale ob steklo okna. Skozi rarošeno in okno prekrito s kapljami sem opazovala to čudovito jesensko v dež zavito pokrajino, ki je bežala mimo.
Ubistvu je jesen prav lepa. Takšna čarobna.
Če seveda odštejemo - veter, kadar doseže mejo nadležnosti, mraz in dež.

Važno, da mi je šla cel dan po glavi ta pesem:

Big Foot Mama - Nisem več s tabo

Ampak na pamet mi je padla, ko je ena rekla ne ne... in potem me je Tjaša dopolnila in povedala, kdo sploh izvaja, ker se nisem mogla spomnit, samo donela mi je po glavi.

PS. Dobila sem komentar.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

oo hudo.tale bivalna kultura pa zgleda kr zaminiva.

tjaši pravi ...

bivalna kultura je zakoon.;)...
sicer pa ja...komad je tut hud...in tut men je šou dans kr precej po glavi... :)..

kajček užiwi*lep viknd ti želim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...