četrtek, 30. oktober 2008

Navaden, tih in zaspan dan

mood: za preživet z rahlim glavobolom

Imam knjigo. Sedaj pa jo bo potrebno še prebrat. Tolstoj. Vojna in mir.
Sicer sem si hotla pogledati film ampak kaj, ko je skoraj nemogoče gledati ruski film z angleškimi podnapisi, ker slovenskih tako ali tako itak ni.
Tako, da sem to opcijo nekako upostila. Če je pa kdo pripravljen prevajati in narediti slovenske podnapise za Voyna i mir iz leta 1968 se pa toplo priporočam.

Drugače pa včeraj sem imela izpad, ko sem ugotavljala, da me Cascada čisto preveč spominja na osnovno šolo. Ne me vprašat, kje sem to staknila ampak ok.

Zanimivo je kako en "čustven" izliv stvari potem čisto drugače, na bolje obrne. Ja 10 min bo čisto vredu.
In jaz sem "najbolj prijazen človek", ko "navse zgodaj" zjutraj budim ljudi. Ubistvu se to na koncu izkaže za koristno stvar, bujenje pač, ampak prvi odziv ni ravno tak. In važno, da sem skoraj umrla od smeha.

Načrti za moje dokončanje seminarskih so propadli. Ne da se mi. Res ne.
Mi je pa včeraj uspelo dokončat mojo "umetnino". Ja no naloga je le narejena.


In ja dejansko fotografiranje pozitivno name vpliva. Vedno.
Čeprav se tega nekako sploh nisem zavedala. Šele zdaj sem ugotovila to, na podlagi komentarčka :P

Black Eyed Peas - Where Is The Love

3 komentarji:

Anastácio Soberbo pravi ...

Zdravo, jaz ljubezen blog.
To je lepo in dobro opravljeno.
Žal ne pišete več, toda moje Slovenski slabo napisana.
A objem iz Portugalske

Matic pravi ...

To je fuuuul dobra knjiga! Heh, jst sm mel slovenske podnapise, kr sem za naš class prevedu. Samo na starem kompu, katerega disk se cvre v peklu :S

Preber knjigo, je bolj zanimiva kot film ;)

Anonimni pravi ...

Se strinjam z Jasno, fotografiranje res vpliva na človeka, pozitivno. Jaz sama obožujem fotografijo že samo zaradi tega, ker ujameš svet, trenutke, ki ti ne morejo pobegniti, ali pa neko stanje, ki ti lahko pove ogromno.
Veliko sreče pri branju.
Ti pa potrjujem, da je lenoba v teh dneh neizbežna.
Happy halloween.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...