nedelja, 12. oktober 2008

Lasten avtoportret

mood: obupno in obupano

Veste kaj je mučenje poleg tega, da si prepoščen lastnim mislim, risanje avtoportreta.
Ja to je vrsta psihičnega mučenja. Obup.
To me sedaj psihira že cel vikend in narisala sem pomojem 5 poskusov in nobeden ni nekako uspel.
Vse kar mi je dokaj uspelo je samo portret. Obup, obup.


O španščini pojma nimam, za seminarsko ne najdem nobenih pametnih stvari, da o sliki na način impresionistov sploh ne sanjamo. Potem pa je potrebno narediti še stvari za torek in tako naprej. Ampak sem dejansko nesposobna narediti karkoli.


In kličem v prazno...


Dejansko sem ob tem pomislila samo še na Murpyev zakon.
"Če lahko gre kaj narobe, bo narobe tudi šlo."

in še nekaj izjav:
"6. O'TOOLOV KOMENTAR MURPHYJEVEGA ZAKONA
Murphy je bil optimist."
"8. BOLINGOV POSTULAT
Če se dobro počutiš, ne skrbi. Minilo bo."
"10. GATTUSOVA RAZŠIRITEV MURPHYJEVEGA ZAKONA
Nič ni tako slabo, da ne bi moglo biti še slabše."
"11. ZAKON OPTIMIZMA IN PESIMIZMA
Optimist verjame, da živimo v najboljšem vseh možnih svetov.
Pesimist se boji, da je to res."

Bohem - Romanca

2 komentarja:

Jasna pravi ...

Za šolo nej te ne skrbi, na konc je use kul :*

Neja pravi ...

ja res je. se strinjam s timeless!
in za dežjem vedno posije sonce;) sj bo kajči. don't worry, be happy=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...