ponedeljek, 6. oktober 2008

Zeli gorena

mood: zmrzneno

Dejansko sem tukaj čisto zmrznjenja, kljub dekci, kljub gretju računalnika in podobnim zadevam. In imam občutek, da mi bodo prsti zmrznili od tipkanja, čeprav tukaj ni pretirane logike.

(sedenje/ležanje na klopcah pred šolo - in zgledamo nekako zmrznjeno kljub sončku)

Ne morte verjeti ampak danes smo bili spet na razstavi. Na škofijski gimnaziji.
In jutri ni risanja - to se pravi da ni še potrebno dokončati portretov.
Ampak je lit - kar pomeni, da je treba narediti plakat.

(ja no to pa nastane ko se 3.g spravi na razstavo in odloži svoje stvari)

Ja danes sem spet štorkljala po Ljubljani cel dan. V novih škornjih. In imela sem rdečo mašnjico okoli pasu :P
In seveda eno na obroču v laseh.

(edino delo, ki mi ga je uspelo slikati - povsod so bile roke)

Verjetno sem hotela še kaj napisati, ampak se mi dejansko kar ne da in imam na pol prazno glavo.
Pa drugič..

Aja povsod sem videvala (danes seveda) ure 08.09, 12.13, 13.14, 16.17, 18.19 in 19.20... me zanima, če ima kakšen pomen ali jaz samo posvečam preveč pozornosti?

Kylie Minogue - In My Arms

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...