petek, 17. oktober 2008

Preklet brneči stvor

mood: besno in še zalimano

Ko te vesolje jebe v glavo...
Prvo malo do štirih slišiš tisti "bzzz" nad tvojim ušesom. Se nekako po 10 min bzzzz-janja poberem iz postlje in najdem mobi. Splezam nazaj na posteljo vključim svetilko in iščem. Potem ga najdem nekje na stropu in s povštrom treščim vanj. Neuspešno. Zapravim nekaj minut z iskanjem. Potem ga najdem na drugem koncu stropa. Vzamem knjigo tokrat. Falim ponovno. Ampak tokrat malce poškodovan. Potem pa se enkrat silovit tresk. Na vrhu omare pa se pojavi velika packa moje lastne krvi. Končno se lahko sedaj v miru odpravim nazaj spat.


Ampak kot smo že omenili me vesolje jebe v glavo tako, da me po kakšne pol ure zopet zbudi brneči zvok nad mojim ušesom. Zopet sledi isti postopek kot prej, le da ga sedaj v drugo ne najdem. Ampak nazaj pa mi tudi nekako ne uspe zaspati saj ima moj bratec očitno namen prežagati posteljo...


Potem pa je že kar naenkrat jutro, ko je potrebno vstati. Tako, da se sedaj odpravljam na vlak in potem v šolo...


Sugababes - Ugly

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...