četrtek, 2. oktober 2008

Ples jeseni

mood: zasanjano in rahlo brez energije

To je stota objava. Tako, da en aplavz zame. In za vse vas, ki redno in občasno komentirate. Za vse, ki berete blog.
Hvala :P

Aja to je objava za Žiga, ker je bil danes mnenja, da ne pišem bloga (ja no to jaz ravno ne bi trdila) in da ga nič ne omenjam. Tako, da samo zate. In če to bereš si dovoli napisati še en komentar zame :D

(sončanje ob jesenskih žarkih - list je sam pristal tam)

Danes je en tak, čaroben in brezenergijski jesenski dan. Ja dejansko se jesen že barva v svoje tople odtenke.
In dvorišče v Križankah naenkrat postane čarobno. Ko zapiha veter in strese liste z dreves. Ko se ti čisto počasi, čisto nežno in narahlo spuščajo na tla. Ko ti nekako ob pogledu v nebo zaostane dih, ko rumeni listki nežno lebdijo v zraku. Njih čarobni ples. Upočasnjeno padanje. Medtem pa se vetrič nežno poigrava z lasmi.
In samo strmiš. S tisto otroško čarobnostjo in z rožnatimi očali opazuješ ta prečudoviti svet in se ti trenutek ustavi. Potem pa imaš še kakšno Tjašo zraven sebe, ki samo še doda "svet je lep" in si rečeš, da v tem trenutku resnično je.
Potem pa te predrami zvok šolskega zvonca in se vrneš v kruto realnost.

Važno, da sem se Ireni čez mizo (skoraj) dobesedno vrgla/ skočila v naročje. In potem sem dobesedno ležala v njenem naročju z nogami na mizi. Pomoje je bilo prav smešno videti.

(ja danes so imeli listi neko čudno silo na Laro, ker je ta tudi sam pristal na njenem mobiju)

Ja no uglavnem. Imam tako mini torbico - roza in knjigo za naslednje domače branje. Bila sem pač v knjižnici in v šopingu. In zopet sem okoli letala v mojih škornjih.
In ugotovila sem zanimivo stvar. Če greš s petkami v šoping potem probavaš balerinke in nizke čevlje, če greš pa v šoping z normalnimi čevlji brez pete pa probavaš vse možne "štikle" (sicer to ni vedno res ampak dobro). Tako, da ne vem ali bi imela tiste rdeče balerinke ali bi mogoče rumene ali jih sploh bi. Bom prespala.
In tistega, kar bi hotla itak nimajo številke. Kot zanalšč.

(to so te moji škornji ja s čudnega zornega kota)

To mislim, da bo za danes vse. Ker imam občutek, da bo v naslednjih 10 min računalnik spet zmrznil...

Simply Red - If You Don't Know Me by Now

5 komentarjev:

Jasna pravi ...

Prva slikca <3

torej, če odmisliš vse obleke, ki jih ma blond dečva na sliki, list pa pustiš ... dobiš Evo, ki jo je zmrznila ledena kraljica in tale Eva, naša prva ženska, zdej mirno spi svoje zmisko spanje in čaka na princa :D

(nevem zakaj morm iz vsake slike zgodbico napravt XD)

Captain Chipz pravi ...

O lepe slikce. Listki so zakon <3 pokrijejo te :)

Škornji so mu blazno všeč. ^^ <3

Anonimni pravi ...

kar lahko storis jutri ne naredi danes,kajti jutri ti mogoče ne bo treba več

Anonimni pravi ...

dj prepričite kajo da a gor ful hudo siko od lale..una s klobukom.smeh zagotovljen

La_La pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...