nedelja, 5. oktober 2008

Črn tulipan

mood: pa gre

Ne morte verjeti, ampak danes sem dobila skoraj vse stvari od zadnjič, ki jih ni bilo.
Imam luškano novo puščico - Disney motiv, zajček je pravi cukerček.
Rdeče balerinke in škornji so bili, kar moje številke tudi.
Ne vem kaj se je zgodilo. Pa važno, da sem najbolj navdušena nad torbicami z mašnicami.


Lotila sem se prebiranja knjige Tarot za današnji čas in včeraj sem vse karte izrinila iz okvirčkov, kar je bilo kar nekaj dela. Sedaj pa malo "učenja" potem bom pa probala malce prakticirati.


In danes sem pogledala že nevemkoliko delov Gilmore Girls pa čeprav sem že stokrat rekla, da bom nehala gledati zaradi "prevelike" količine romantike, ampak mi ne uspeva najbolje.


Ja v Sparu so imeli črne tulipane. Ne vem zakaj je dobro, da bomo imeli v Kranju 3 dvorane Koloseja De Luxe in mislim da 5 kinodvoran v Planetu tuš, če sta bili prej obedve kinodvorani na pol prazni vedno.
Ah, kdo bi jih razumel.

Tole objavo hitro napišem preden mi že stoprvič v zadnjem dnevu vrže računalnik ven.

Christina Aguilera - Hurt


Upam, da vas ne bom šokirala z novim layoutom strani. Je pač bolj jesenski.

1 komentar:

Jasna pravi ...

Konec meseca je ostvoritev Tuša ^^ yay :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...